انتقاد از برند گردشگری ایران/ این سیمرغ کپی است؟

به نقل از سایت اخبار فرهنگی و گردشگری :  حبیب الله متحدین از مدیران اسبق گردشگری که پس از بازنشستگی اکنون مدیر انجمن توسعه گردشگری نیشابور و فعال میراث فرهنگی است به خبرنگار مهر گفت: در سال ۸۴ پس از ۱۲ سال مطالعه به این نتیجه رسیدم که ایران بر خلاف کشورهای دیگر هنوز یک برند گردشگری ندارد. بنابراین آن زمان که در دفتر تدوین استانداردهای گردشگری فعالیت می‌کردم با تحصیلاتی که در حوزه معماری داشتم،؛ طرح برند گردشگری را برای ثبت به وزارت ارشاد دادم آن زمان توجهی به این طرح نشد. ولی همان موقع نامه نگاری‌های خود را به رؤسای سازمان میراث فرهنگی انجام دادم از جمله آقای ملک زاده تا آقای مونسان.
105
0 0