ورود
عضویت
صفحه اصلی
مقالات
تماس با ما
فرهنگی و گردشگری
فاصله ۵۴ درصدی اقلام تبلیغی گردشگری از آنچه باید میشد
به نقل از سایت اخبار
فرهنگی و گردشگری
: محمد ابراهیم لاریجانی مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری به خبرنگار مهر گفت: ابتدای سال ۹۸ شیوه نامهای تنظیم کرده بودیم و در آن ضمن اعلام اصول فنی و استاندارد اقلام، نیازها و سلایق تبلیغاتی اتباع کشورهای بازار هدف هر استان به تفکیک احصا و ابلاغ شد تا ادارههای کل میراث فرهنگی در استانها در تولید محصولات بعدی خود آن را بهکار گرفته و رعایت کنند.
خبر در سایت مرجع
برچسب ها:
فرهنگی و گردشگری
121
0
0
لینک های مفید
طراحی سایت در اصفهان
بانک شماره موبایل
آموزش بیمار
اطلاعات ساختمان های در حال ساخت
پنل ارسال اس ام اس
طراحی سایت کنسرت
سئو سایت در اصفهان
آموزش پرستار
آموزش پزشکی
پکینگ
پالرینگ
طراحی سایت رزرو بلیت
بلیط کنسرت
فروشگاه اینترنتی