فاصله ۵۴ درصدی اقلام تبلیغی گردشگری از آنچه باید می‌شد

به نقل از سایت اخبار فرهنگی و گردشگری :  محمد ابراهیم لاریجانی مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری به خبرنگار مهر گفت: ابتدای سال ۹۸ شیوه نامه‌ای تنظیم کرده بودیم و در آن ضمن اعلام اصول فنی و استاندارد اقلام، نیازها و سلایق تبلیغاتی اتباع کشورهای بازار هدف هر استان به تفکیک احصا و ابلاغ شد تا اداره‌های کل میراث فرهنگی در استان‌ها در تولید محصولات بعدی خود آن را به‌کار گرفته و رعایت کنند.
121
0 0