هشدار جدی درباره تصویر گردشگری ایران در دوران پساکرونا

به نقل از سایت اخبار فرهنگی و گردشگری :  محمدابراهیم لاریجانی مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری درباره چالش تأثیر منفی انتشار اخبار ناگوار کرونایی روی صنعت گردشگری به خبرنگار مهر گفت: اکنون ویروس کرونا وارد ایران شده و افراد زیادی یا از روی ترس یا دلسوزی و یا جو روانی رسانه‌های خارجی و یا حتی از روی اطلاعات غلط مشغول مخدوش کردن نام ایران هستند و مدام درباره اینکه چه کمبودهایی در ایران وجود دارد و یا اینکه در کجا چه اتفاق ناگواری افتاده است و یا اینکه بیمارستان‌های ما با کمبود امکانات دچار هستند و … صحبت می‌شود. غافل از اینکه چند ماه دیگر کرونا از بین می‌رود و ایران دوباره می‌خواهد در بازارهای بین المللی حضور پیدا کند.
129
0 0