رئوس برنامه ضربتی تبلیغات اعتماد ساز گردشگری ایران اعلام شد

به نقل از سایت اخبار فرهنگی و گردشگری :  محمد ابراهیم لاریجانی مدیرکل بازاریابی و تبلیغات وزارت گردشگری به خبرنگار مهر گفت: تحلیل و پیش بینی‌های کارشناسی از دامنه تأثیرات منفی شرایط به وجود آمده بر اقتصاد گردشگری کشور و تمهید برای مقابله با آن، بررسی آمار مستند و واقعی از حجم تورها و رزروهای کنسل شده به تفکیک زمان و کشور مبدا، راهکارها و پیشنهادات برای اجرا در بازه زمانی سه تا پنج ماهه برای مدیریت بحران و بازگشت به شرایط عادی و ثبات، اقدامات و تدابیر مدیریتی (سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی) توسط وزارت گردشگری و سایر وزارت خانه‌ها و نهادهای ذینفع متناسب با مدیریت شرایط، زمانبندی، تقسیم کار و تعیین نقش برای هریک از ذینفعان (بخش دولتی، خصوصی، انجمن‌ها؛ تشکل‌ها) به منظور پشتیبانی مادی، معنوی، فنی و مشاوره‌ای در اجرای برنامه تبلیغات اعتمادساز گردشگری ایران از جمله رئوس برنامه‌های اعتمادسازی گردشگری ایران است.
117
0 0