شیوه نامه ساماندهی اقلام تبلیغاتی گردشگری ابلاغ شد

به نقل از سایت اخبار فرهنگی و گردشگری :  محمد ابراهیم لاریجانی به خبرنگار مهر گفت: یکی از اقدامات دفتر تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری ساماندهی اقلام تبلیغاتی است که هم در ستاد سازمان میراث فرهنگی برای معرفی ایران در خارج از کشور تولید می شوند و هم برای معرفی ۳۱ استان در داخل کشور. ساماندهی اقلام تبلیغاتی از چند حیث حائز اهمیت است از جمله اینکه کالایی که تولید می شود باید متناسب با نیاز بازار هدف، کاربردی، استاندارد و منطبق با محصول آن استان باشد.
135
0 0